BICAR SK

Všetko sa dá, keď sa chce.

Dunlop pridáva nový rozmer do radu pneumatík Geomax
Dunlop pridáva nový rozmer do radu pneumatík Geomax

Dunlop pridáva nový rozmer do radu pneumatík Geomax

Bratislava 20. januára 2016 - Rada pneumatík Dunlop’s Geomax® od svojho uvedenia na trh slaví jeden úspech za druhým. Na úrovni majstrovstiev sveta v motokrose v triede MXGP si v roku 2015 Shaun Simpson, Gautier Paulin i Ryan Villopoto siahli na víťazstvo na pneumatikách Dunlop Geomax. V Spojených štátoch pneumatiky Geomax MX32 s MX52 dezénom už štvrtý rok vyhrávajú všetky superkrosové a motokrosové národné majstrovstvá.
 
V súčasnosti prichádza pre motokrosových pretekárov ďalšia dobrá správa: Geomax MX32 a MX52 na zadné koleso budú na trhu už čoskoro aj v rozmere 18 palcov.
 
„Vypočuli sme požiadavku off-roadových jazdcov, ktorí chcú mať na MXGP rovnakú výkonnosť na 18 palcoch, ako majú užívatelia devätnásťpalcových pneumatík Geomax MX. Od januára ju uvádzame na trh,“ povedal Andy Marfleet marketingový manažér motocyklových pneumatík Dunlop v regióne Európa, Blízky východ a Afrika.
 
Nové označenie MX32
 
Ako súčasť tohoto rozšírenia meníme aj označenie modelového radu z Dunlop Geomax MX32 na Geomax MX3S. Písmeno “S” označuje, že pneumatika je konštruovaná pre jazdu na mäkšom (soft) až stredne tvrdom povrchu. Zmenilo sa viac-menej len označenie, stále ide o tú istú pneumatiku, ktorá stála za mnohými víťazstvami na šampionátoch. Teraz je dostupná pre ešte viac vodičov s rozmerom 18 palcov.“
 
 
 
Pneumatiky Geomax MX52 budú na trhu v rozmeroch 100/100-18 a 110/100-18 a Geomax MX3S ich bude dopĺňať v rozmere 120/90-18. Obe pneumatiky sú skonštruované podľa rovnakej technológie, vďaka ktorej ju uprednostňujú profesionálni aj amatérski jazdci. Obe zaznamenali niekoľko víťazstiev na svetových šampionátoch na celom rade motocyklov, vrátane značiek KTM, Kawasaki a Honda.
 
• Geomax MX3S je určená na mäkký až stredne tvrdý terén, zatiaľ čo MX52 vyniká v podmienkach stredne tvrdého až tvrdého povrchu.
 
• Vynikajúci záber na celej škále rôznych terénov vďaka usporiadaniu dezénu „blok v bloku“.
 
• Lepšia ovládateľnosť a vyššia životnosť elementov behúňa vďaka upravenej konštrukcie kostry, ktorá zvyšuje pružnosť a znižuje opotrebovanie blokov.
 
• Vynikajúce pohlcovanie energie spätných nárazov vďaka bočniciam z gumy, ktoré tlmia nárazy a novej konštrukcii kostry, ktoré spoločne pomáhajú odpružiť nárazy a pôsobia ako tlmič, vďaka ktorému môže pneumatika lepšie kopírovať povrch dráhy.
 
• Smerový dezén predných pneumatík zvyšuje ich priľnavosť a istotu pri riadení.
 
Viac informácií o výrobkoch a značke Dunlop Európa nájdete na www.dunlop.sk alebo na twitterovom účte @DunlopMoto.